آموزش

کددهی‌ ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحان

کددهی‌ ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحان

کددهی‌ به ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحان

دستورالعمل لرن کردن (ست کردن) ریموت و ریسیور

  1. ابتدا بوسیله پیچ گوشتی دوسو درپوش ریسیور را باز کنید (می توانید بدون باز کردن درپوش نیز مرحله 4 را انجام دهید که این عمل نیاز به دقت بیشتری دارد ( مطابق نکته 2 که در ذیل به آن اشاره شده است.))
  2. ریسیور را بر روی سوکت مخصوص هجده خانه آبی رنگ در دسته سیم خودرو (زیر فرمان) نصب کنید.
  3. سوئیچ خودرو را در وضعیت (ACC) یا (ON) قرار دهید تا برق پشت آمپر وصل گردیده و صفحه آمپر خودرو روشن گردد.
  4. مطابق تصویر 1 دو پایه سر سیم GND و CRASH را توسط یک پیچ گوشتی به یکدیگر اتصال دهید.( و یا می توانید مطابق تصویر 2 قسمت J-LRN را توسط یک پنس به یکدیگر متصل کنید.)
  5. در مرحله آخر مطابق تصویر 3 دکمه های صندوق پران (TRUNK BUTTON) و باز کردن درب‌ها (UNLOCK BUTTON) (دو دکمه پایینی ریموت) را همزمان با هم به مدت 2 تا 3 ثانیه فشار دهید.
  6. فلاشر خودرو به مدت یک ثانیه روشن خواهد شد که نشان لرن شدن ریموت با ریسیور می‌باشد و ریموت آماده عملکرد صحیح (باز و بسته کردن درب‌ها و یا صندوق پران) می باشد.

ریسیور شرکت طراحان

کددهی‌ به ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحانکددهی‌ به ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحانکددهی‌ به ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحانکددهی‌ به ریموت‌ و ریسیور شرکت طراحان

نکات مهم :

نکته 1 : در صورت لرن شدن و روشن شدن فلاشر ، سریعاً دو دکمه فشرده را رها کنید تا اطلاعات ریموت اولیه پاک نگردد. و اگر چنین اتفاقی افتاد ، می بایست ریموت اولیه را هم مطابق دستورالعمل فوق دوباره لرن کنید.

نکته 2 : در مرحله 1 اگر درپوش را باز نکردید می توانید با یک تکه سیم یا پنس ؛ دو سر سر سیم‌های قسمت بالایی سمت چپ را مطابق تصویر 4 به یکدیگر اتصال دهید و مراحل بعدی را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که پس از لرن کردن حتماً سیمی که برای اتصال دو سر سیم استفاده نموده اید را از سوکت جدا کنید.

نکته 3 : به موقعیت سر سیم‌ها در سوکت و موقعیت شیار قفل شونده سوکت دقت کنید.


در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره می توانید از کارشناسان مجموعه اَکتیوآلارم سوالات خود را بپرسید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *